مظلومي: براي قهرماني در آسيا بازي مي‌کنيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مظلومي: براي قهرماني در آسيا بازي مي‌کنيم

پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از بازي فردا با نسف قارشي گفت:‌ قبل از هر چيز به مردم خوب ازبکستان و ميهمان‌نواز شهر قارشي درود مي‌فرستم که از ما پذيرايي خوبي کردند.



 وي در خصوص اينکه در بازي رفت به تساوي رضايت دادند، گفت: در آن مسابقه چون بازيکنان ما در جام حذفي قهرمان شده بودند، در باد اين پيروزي بودند. اگر تيم نسف قارشي در همه ديدارها همين طور بازي مي‌کرد، اکنون جايگاه چهارمي را در گروه نداشت. آنها را به هيچ وجه دست کم نمي‌گيريم. براي قهرماني آسيا در اين مسابقات شرکت کرده‌ايم و فردا با اقتدار بازي مي‌کنيم.



 مظلومي خاطرنشان کرد: در بازي رفت که در تهران برگزار شد، تيم ازبکي روي همه نقاط استقلال کار کرده بود اما مي‌دانم فردا هدف آنها کسب يک امتياز نيست و قطعا بازي خوبي انجام مي‌دهند. استقلال هم نياز به برد دارد. نسف تهاجمي بازي مي‌کند و اين به نفع ماست.



 وي در پاسخ به اين سؤال که آيا در بازي فردا بيشتر به پيروزي فکر مي‌کند يا تساوي، گفت: براي يک امتياز بازي نمي‌کنيم. يک امتياز براي ما مشکل‌ساز است و ما فقط 3 امتياز را مي‌خواهيم. از AFC انتظار داشتيم مسابقه ما با دو تيم ديگر گروه‌ همزمان برگزار شود.



 سرمربي استقلال در خصوص صعود الجزيره امارات به مرحله بعد عنوان کرد: الجزيره مقابل ما خيلي خوش‌شانس بود. آنها 3 موقعيت گل داشتند و ما 12 موقعيت. الجزيره تنها تيمي بود که حدود 7،8 بازيکن خارجي داشت. اين تيم قوي‌تر از ما نبود و ما مي‌توانستيم به عنوان تيم اول صعود کنيم.



 وي در اين رابطه که استقلال در ليگ ايران هجومي‌ترين تيم ليگ شناخته شده، گفت: ما هجومي‌ترين ليگ ايران هستيم و نشان داديم که خط حمله خوبي داريم و مطمئن باشيد که فردا هم مي‌خواهيم با يک نتيجه خوب و اختلاف خوب نسف قارشي را شکست دهيم.



 مظلومي در پاسخ به اين سؤال که شما 4 فوروارد خوب داريد و فردا مي‌خواهيد از کدام يک استفاده کنيد، گفت: فردا مشخص مي‌شويد از کدام بازيکن استفاده مي‌کنم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:مظلومي,آسیا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مظلومي: براي قهرماني در آسيا بازي مي‌کنيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)